Zoek & Boek

Zoek & Boek

 

Stap 1 - Datum

 

Stap 2 - Voertuig

 

Stap 3 - Extra's

 

Stap 4 - Betalen

 

  • De minimale huurperiode is 7 dagen. Wil je korter huren? Neem dan even contact op met de klantenservice voor een vrijblijvende offerte.

  • Om je boeking definitief te maken vragen we een aanbetaling van 20% over het totaalbedrag. Deze aanbetaling betaal je meteen na het boeken met iDeal. Het resterende bedrag dient minimaal 7 dagen voor vertrek betaald te zijn.

  • Naast de betaling van de huur vragen wij €500,- borg per auto of busje. De borg dient samen met het overige restbedrag minimaal 7 dagen voor vertrek betaald te zijn. Zodra je het voertuig schoon, afgetankt en zonder schade hebt ingeleverd, krijgen je de borg binnen een week terug gestort.

  • Er geldt een eigen risico van €750,- per schadegeval voor al onze voertuigen.

  • Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

  • Je kunt je auto of busje ophalen op één van onze afhaallocaties in Tilburg, Eindhoven, Utrecht, Amsterdam, Nijmegen, Den Bosch, Den Haag, Rotterdam of Almere. Of kies voor onze Haal- en Brengservice.

  • Voor uitgebreide informatie over het boekingsproces bekijk je onze pagina over boeken en betalen

 

Onze werkwijze

Via GoRoadtrip huur je transparant en zonder kleine lettertjes een auto of personenbusje. Makkelijk toch? Wel hanteren we een aantal heldere voorwaarden en huisregels. Hieronder lees je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op.

 

Voorafgaand aan de huurperiode

Waar zijn jullie gevestigd?

In Utrecht zit ons hoofdkantoor en haalt u uw huurvoertuig op bij onze balie. In de andere steden haalt u het busje op bij de K&R parkeerplaats van een treinstation. Op deze pick-up points zijn geen fysiek kantoor of balie aanwezig. Op de afgesproken tijdstippen is een GoRoadtrip medewerker aanwezig om uw huurvoertuig uit te geven of in te nemen.

Wat is in- en exclusief bij het huren van een voertuig?

De huurprijs is inclusief BTW, schadeverzekering, inzittendenverzekering, extra bestuurders en pechhulp. De huurprijs is exclusief borg, brandstof en eventuele extra opties en extra kilometers.

Is er een minimale periode waarin ik een auto of bus kan boeken?

Nee, huren kan vanaf 1 dag. Via de website kan er direct geboekt worden voor een huur vanaf 7 dagen. Wil je korter gaan, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende offerte via info@goroadtrip.nl of telefonisch op: (+31) 30 22 707 44.

Hoeveel vrije kilometers zijn inbegrepen?

Standaard zijn er voor onze personenauto’s en personenbussen 200 vrije kilometers inbegrepen per huurdag. Voor elke extra gereden kilometer betaal je bij ons €0,15 extra voor personenauto’s. Voor personenbusjes en bestelbussen geldt €0,19 extra per kilometer.Ga je veel rijden? Het is tevens mogelijk om 100% kilometervrij te huren..

Is er een borg?

Naast de betaling van de huur vragen wij 500,- euro borg per auto of busje.

Geldt er een minimale leeftijd?

Je kunt bij ons een voertuig huren en besturen vanaf 18 jaar zonder toeslagen of rijbewijs restricties. Iedereen is welkom om te huren!

Mogen er meerdere bestuurders rijden?

Iedereen van jullie reisgezelschap met een geldig rijbewijs mag in het gehuurde voertuig rijden en is automatisch verzekerd. Extra bestuurders zijn inbegrepen in de prijs.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Om je boeking definitief te maken vragen we een aanbetaling van 20% over het totaalbedrag. Deze aanbetaling betaal je meteen na het boeken met iDeal. De resterende 80% huur en de 500,- euro borg dient minimaal 7 dagen voor vertrek betaald te zijn.

Welk rijbewijs heb ik nodig om te huren?

Alle voertuigen uit onze huurvloot kunnen worden bestuurd met een geldig rijbewijs B.

 

Tijdens je reis

Hoe ben ik verzekerd voor schade?

Al onze voertuigen zijn standaard verzekerd met een schadeverzekering. Wel is er een eigen risico van 750,- euro per schadegeval. Dit eigen risico kun je verlagen naar 275,- euro per gebeurtenis.

Ben ik via GoRoadtrip aanvullend verzekerd?

Ja! Standaard zijn al onze voertuigen aanvullend verzekerd met een inzittendenverzekering. Hiermee ben jij en je mede-passagiers verzekerd voor de financiële gevolgen van een verkeersongeluk.

Hoe ben ik verzekerd voor pech?

Ondanks ons zorgvuldig onderhoud kan er onderweg altijd iets gebeuren. Pech hulp geldt standaard voor al onze auto’s en busjes. Indien je niet meer verder kunt is er vervangend vervoer geregeld. Dit leggen wij voordat je vertrekt duidelijk uit, en staat daarnaast ook in de informatie kaart beschreven die in het voertuig aanwezig is. Hierin vind je ook andere informatie, zoals ‘hoe een Europees schadeformulier in te vullen’.
 
Let op: Indien jullie vervangend vervoer nodig hebben in het buitenland in verband met pech, kan om een creditcard gevraagd worden!

Naar welke landen mag ik reizen?

Dit zijn op alfabetische volgorde de volgende landen: Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Hongarije, Macedonië, Madeira, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Vaticaanstad, Zweden en Zwitserland.

Leveren jullie Europese milieustickers en vignetten?

Het is mogelijk om een autoweg vignet Oostenrijk of Zwitserland bij te boeken bij de huur van uw huurvoertuig. Voor alle milieustickers of milieuvignetten draagt de huurder zelf de verantwoordelijkheid voor de aanschaf er van conform de lokale regelgeving.

 

Na je reis

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Je ontvangt de resterende borg binnen 7 dagen na het inleveren van je huurvoertuig terug op je rekening. In geval van schade of vies/niet afgetankt inleveren kunnen wij (een deel van) je borg inhouden.

Hoe controleren jullie schades?

Voor de in- en uitname van voertuigen hebben wij een eigen unieke schade app ontwikkeld. Samen met de chauffeur controleert u het voertuig en worden schades aangegeven in de app. Vervolgens zet de chauffeur het gehele voertuig op de foto. Het schaderapport, inclusief de foto’s worden dan direct naar u toe gemaild.

 

Annuleren

Kan ik mijn boeking annuleren?

Je kunt je boeking tot 24 uur voor vertrek kosteloos schriftelijk annuleren. Het uitblijven van een betaling geldt niet als annulering.